crack

Home

Forum info

Webmaster profiel

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Crack > Forum >
  Admin  1. Geplaatst op 30 oktober 2012 om 22:36 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 30 oktober 2012 om 19:30 schreef Debbie het volgende:
[..]

Nee hoor zeker niet in de war met True Love
http://www.zylom.com/nl/delicious-spellen/delicious-season-pack/ het is gewoon nog te nieuw. Er zijn in totaal 25 afleveringen. En al volledig te koop.

Dit allemaal terzijde, ik hoop dat hij snel te downloaden is. Ik heb het geld er niet voor over

hij is te koop zoals het daar staat , weet niet of alle afleveringen al zijn uitgegeven want dat word niet aangegeven.

Discussie dan nu ook echt hiermee gesloten voor iedereen !!!
mocht deze game uitkomen als crack gaat ie geplaatst worden .
Hier worden alle nieuwe games geplaatst zo gauw dit mogelijk is en deze is er gewoonweg nog niet omdat nog steeds geen crack beschikbaar is.

Admin  2. Geplaatst op 19 januari 2013 om 20:09 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 19 januari 2013 om 11:17 schreef Nyah het volgende:
Hallo,

een week of 2geleden had ik verzoekje gepost voor City Car Driving, om het even welke versie.
Is er al nieuws over?

Alvast bedankt!

nyah

dusty's antwoord geld ook voor mij
standaard indien we een verzoek na 2 weken nog niet beantwoord/gepost is we deze niet vinden kunnen, danwel de boel niet werkt , virus enz.
Geen antwoord heet dus na enige dagen
dat we aan je verzoek helaas niet kunnen voldoen.

Natasja  3. Geplaatst op 03 oktober 2013 om 15:03 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 01 oktober 2013 om 19:04 schreef Dusty het volgende:
[..]

Is een oud spel uit medio 2009, werkt hier wel onder XP
Je moet o.a. ook DirectX: 8.0 op je PC hebben staan

De systeemeisen gezien :
System Requirements:
* Windows XP/Vista
* CPU: 1.0 GHz
* RAM: 256 MB
* DirectX: 8.0
* Hard Drive: 61 MB

Waarom is mijn bericht verwijderd en de aparte reactie van de admin daarop? Ik wilde gewoon nog even op Dusty reageren omdat ik het niet netjes vond niks meer op zijn of haar reactie te zeggen. En ik heb het vreemde bericht van de admin ook wel gelezen en wilde er later nog op reageren, want ik vond het echt raar hoe agressief er op mij werd gereageerd. Terwijl het veel logischer was dat ik het over mezelf had. Zeker gezien ik Dusty al had bedankt en ik zijn of haar bericht al had gequote dus kon het nooit over Dusty gaan die niet gereageerd had!
Ik had van een admin toch een neutraler houding verwacht.
Of vraag anders als je een reactie van iemand niet begrijpt of twijfelt aan de intentie. Direct oordelen en zo uit de hoek kom was nergens voor nodig.
Ik heb die houding hier al vaker gelezen. Dacht altijd dat het aan de mensen zelf lag die hier kwamen, maar ik begin nu een beetje een andere indruk te krijgen. Erg jammer.
----------------------------------

Beste Natasje
Een geschreven text kan men helaas ook verkeerd interpreteren zoals je ziet
Helaas heb ik dat dus gedaan zoals je zag
Voor mij las het zich zo alsof je zei dat dusty je geen fatsoenlijk antwoord gaf, wilde het bericht corrigeren toen dusty me erop wees dat ik het bericht wel eens verkeerd zou hebben kunnen gelezen, maar helaas de verkeerde knop gebruikt en het bericht was foets

Agressief was zekers niet mijn bedoeling, zo zie je maar weer hoe iemand lezen kan,niet alleen ik
Maar het was wel degelijk een geheel terrecht antwoord geweest indien je opmerking anders was bedoeld, zoals ik het las.
Daar zou een admin beslist niet neutraal bij blijven maar opkomen voor de uploaders daar een forum als dit zonder uploaders niet zou bestaan.
Net omdat je gequot had met een bedankt en dan na dusty's antwoord die zin kwam bij mij dus verkeerd over, leesde het tegenover gestelde.
Mijn dikke excuus dan ook voor het verkeerd lezen van wat je schreef, sorry

Ik heb die houding hier al vaker gelezen, [Jou text]

Toch echt niet sinds ik admin van dit forum ben
In het verleden was het hier een rommeltje van ruzie, dat weet ik.
En als het al gebeurt nu, dan ook geheel terrecht omdat men toch echt soms vergeet dat we dit hier allemaal geheel vrijwillig doen, dagelijks vele uren werk erin steken en dan verweren we ons natuurlijk indien nodig.
Je wilt niet weten wat we al niet allemaal in de jaren aan ons hoofd geslingerd hebben gekregen.
Hebben we/ik het mis zoals ik nu met jou geef ik ook direkt me excuus zoals je ziet.
Niks verkeerde houding aldus alleen erg jammer dat je dan meteen zo denk, de admin is een mens van vlees en bloed en geen pc,en maakt dus ook fouten, zelfs een pc maakt fouten maar zegt niet nederig sorry, wat ik wel doe.

Groetje de admin

Natasja  4. Geplaatst op 03 oktober 2013 om 21:19 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:

Groetje de admin[/b]

Bedankt dat je er op terug komt. Dat kan ik erg waarderen. Niet iedereen zou hand in eigen boezem steken, dus dat vind ik dan wel weer erg positief.
Natuurlijk kan iemand een keer wat verkeerd begrijpen. Vandaar mijn suggestie om bij twijfel even te vragen. Ik kreeg nu een hele onterechte tirade en daar schrok ik best van. Door te vragen voorkom je dat en mocht diegene dan alsnog je vermoeden bevestigen, kun je altijd nog voor jezelf opkomen en dat is dan ook begrijpelijk.

Om mezelf toch even te verdedigen, ben ik juist iemand die forum regels wel leest en zich er ook aan probeert te houden. (Vandaar ook mijn opmerking dat ik het topic niet wilde vervuilen maar waarom ik het die keer wel deed met uitleg.) Juist om wat je zelf ook schrijft. Mensen plaatsen vrijwillig en steken er tijd in. Ik zou de laatste zijn om dat niet te waarderen.

Over de houding die ik aanhaalde, was in het algemeen. Zeker niet persoonlijk, want ik heb echt niet onthouden wie wat zei en waarom. Alleen dat ik het wel eens eerder had geconstateerd. En ja, een admin is ook een mens van vlees en bloed, alleen in die hoedanigheid ook een soort scheidsrechter, vandaar dat ik het had over neutraal zijn c.q. opstellen.

Goed, je hebt sorry gezegd en dat vind ik al mooi zat, dus klaar. Zand erover.

Nog even over het spel. Ik zal kijken of ik überhaupt directx heb. Ik heb ondertussen begrepen dat je dat niet standaard nodig hebt om een spel te spelen. Ik dacht van wel en dat ik het dan ook zeker moest hebben omdat ik spellen speel. Zal dat nog proberen en anders is het jammer, helaas.

---------------

Bij mijn weten heb je dus wel standaard directx nodig om een spel te spelen
in ieder gevaal toch zekers bij 99% anders.
Daarom is het ook altijd erg belangrijk om te updaten naar de laatste versie

Door te vragen voorkom je dat en mocht diegene dan alsnog je vermoeden bevestigen

Helaas hebben we ook dit in jaren geleerd dat dit meestal niet werkt, men in een dicussie vervalt.
Maar in ieder geval bedankt voor je begrip dat ook ik fouten maak
Zan d erover zoals je al zei, Opgelost

Groetjes Admin

Dusty  5. Geplaatst op 12 april 2014 om 21:23 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 12 april 2014 om 19:42 schreef Christa het volgende:
Hallo,

Ik ben op zoek naar het spel Adelantado Trilogy book two.
De versie die op de site staat (2013) loopt bij mij vast.

Is er een nieuwe versie verkrijgbaar? Ben helemaal verslaafd aan dit spel.

Groetjes Christa

Hallo Christa,

Dit is geen verzoek maar een melding over een spel, en hoort hier dus eigenlijk niet thuis. Verder staan er 2 versies op, en wij kunnen natuurlijk niet raden om welke post het zou gaan zoals je begrijpt.
Verder is het een spel wat er al ruim 1 jaar geplaatst is en honderden keer gedownload....en niet eerder klachten over gehad

Ga naar:

Suggesties voor deze pagina? Klik hier
© 2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy